reklama

Zivot v raji

Prave sedim na plazi, v malej restike, mesiacik svieti, ja pocuvam sumenie mora a uzivam si tento nadherny paradiz, ostrov Perhentian v Malajzii :-).  Bude to vsetko bez diakritiky, pretoze nemam tu na to potrebne vybavenie.  Musim sa podelit o svoj pokoj na dusi. Toto je snad jeden z najkrajsich ostrovov, ake som kedy navstivila. A to som uz nejake tie plaze videla. Bola som na Bali, v Thajsku na viacerych ostrovoch, zahrnajucich Phi Phi a dalsie.... a bola som aj v Chorvatsku :-). Ale tato plaz je tak nadherna, ze sa neda porovnat s nicim inym.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Biely jemny piesok, maly ostrovcek, tak priezracna voda, ze aj vo vacsej hlbke vidite az na dno. Ciste moricko, maly ostrov, kde vsade chodite iba peso. Neskutocne mili ludia, korale, potapanie, snorchlovanie, male biele zraloky. Len si zazelajte, co chcete a to tu najdete. 

Zijem v Malajzii uz viac ako rok, ale nejako som sa sem nedostala, stale som to odkladala. Ale prisiel ma pozriet moj brat, tak som sa rozhodla, ze si zoberiem dovolenku z prace a stravim nejaky cas s nimi na krasnom ostrove, nech maju perfektne spomienky na Malajziu. Skvele rozhodnutie. neskutocne si to uzivam. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred viac, ako rokom by som asi snivala o 10 dnovej dovolenke v Chorvatsku (zboznujem tu krajinu), ale teraz skor rozmyslam, ci zajdem na dovolenku do Thajska, alebo na nejaky panensky ostrov na Borneu v Malajzii, alebo za zabavou do Hong Kongu. Vsetko je tu po ruke a ja tam mozem ist. Je to uzasne, moj zivot je skvely. 

Tu je moja story. Pred viac ako rokom, som bola v kazdodennej rutine. Mala som pracu, ktora bola ok, ale malo som sa ucila a nevidela som pre mna v nej perspektivu. Nevedela som, co chcem v zivote robit. Len som citila, ze musim nieco urobit, ze chcem nieco viac. Vzdy som chcela ist do zahranicia a zit tam. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zboznujem cestovanie, je to pre mna sposob, ako nacerpat novu energiu, naucit sa nieco nove, stretnut zaujimavych ludi, byt v inom prostredi. Je to pre mna sposob, ako spoznavat samu seba. 

A preto som sa rozhodla, ze so svojou najlepsiou kamoskou odime na 3 tyzdne do exotiky, do Thajska. Potrebovala som zmenit prostredie, vypadnut z rutiny, aby som zistila, co chcem a rozhodla sa preto. Zamilovala som si Aziu, Thajsko. Vratila som sa a vedela som, ze chcem odist z prace a odist pracovat do zahranicia. Do 2 mesiacov som dala vypoved, nasla som skvelu firmu v Malajzii, v Kuala Lumpur a kupila si letenku. WOW. Nevedela som co ma caka, co tam budem robit, ake to bude. Ale vedela som, ze je to dobre rozhodnutie, ze potrebujem zmenit svoj zivot, je toho tak vela co chcem a dokazem. Odisla som, nechala som na Slovensku priatelov a rodinu, ale vedela, som, ze to musim urobit, ze to musim urobit pre seba.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po viac ako roku neskutocnych skusenosti, ci uz pracovnych, ale hlavne osobnych, som sa zmenila. Osobnostne som narastla, zistila som co chcem v zivote, nasla som si uzasneho priatela, zacinam pracovat na svojich biznis projektoch a onedlho sa pracovne osamostanim. Zijem v exotickej krajine, kde sa miesia vsetky rozne kultury, kazdy den mam slnecno, vela cestujem, mam tu priatelov z celeho sveta. Mam moznost ukazat svojej rodine a priatelom Aziu a Malajziu. Konecne prvykrat v zivote viem co chcem robit, comu sa chcem venovat, ako chcem svoj zivot zit. 

Moj zivot je jednoducho krasny a to som si uvedomila dnes, ked som si plavala v mori, pozrela som sa na tu nadhernu modru oblohu, palmy na pobrezi a uvedomila som si, ako sa moj zivot zlepsil v porovnani s tym, co som mala rok dozadu. Som za to vdacna :-). 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kazdy mame svoju cestu. Svoj sposob zmeny a svoju skusenost. Ale niekedy to, co sa nam zda nerealne, nemozne alebo prilis idealisticke, sa moze stat skutocnostou, ak urobime krok k zmene, rozhodneme sa pre lepsi zivot. 

Ja zijem zivot, o ktorom som vzdy snivala. A to este len zacinam. 

Pre zmenu, pre zivot podla nasich predstav, pre plnenie snov.

Pozdravujem z raja :-)

Kate

PS: Som na ostrove Perhentian, viac info tu http://www.myoutdoor.com/perhentian/

Katarina Zacharova

Katarina Zacharova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, som študent, som dieťa, som mentor, dobrodruh. Žijem svoj život naplno, podľa svojich predstáv. Žijem v Malajzii, po roku úžasných skúsenosti, osobnostného rastu, cestovania, som zistila, kto som, čo v živote chcem robiť,a ako to dosiahnuť. Verím, že moje myšlienky, koncepty a skúsenosti vám poskytnú inšpiráciu alebo prípadne iný pohľad na vec.http://blog.realwoman.sk/ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu